Followers

Isnin, 5 Mac 2012

ABBY ABADI , WAN NORAZLIN , ZARINA ZAINUDIN = WANITA BESI

Hari Sabtu hari tu tengok Apa Saja FBI yang membawa topik Wanita Besi . Tetamu undangan dia ialah Abby Abadi , Wan Norazlin dan Zarina Zainudin .

Hot Mama yang berlainan status , 2 janda 1 Bermadu

ABBY ABADI
WAN NORAZLIN

ZARINA ZAINUDIN
Aku rasa Zarina Zainudin adalah wanita yang paling bertuah dikalangan mereka bertiga , walaupun jadi no. 2 , itu semua tidak timbul masalah , sebab dia nikah dengan restu isteri pertama , suami pulak seorang yang berkedudukan . jadi tak kisah lah jadi no 2 pun. Macam Abby Abadi ngan Wan Norazlin pulak lain citer . Diorang bukan bermadu tapi laki curang . Dah tau hidup susah , gatal cari b****a lain plak .prfttt Apa yang dapat aku simpulkan kat sini ...semua tu mematangkan diri masing-masing .. ambil lah ia sebagai pengajaran dan panduan hidup masing-masing . Peringatan untuk aku jugak....

NO POLIGAMI ...TAK KIRA LA DAPAT PAYUNG EMAS KE PAYUNG TEMBAGA KE ..NO NO NO eh...emo plak aku...

kenapa lagu perhaps dari tadi duk terngiang-ngiang kat telinga aku ek ? :P 

love *Tinie*

Tiada ulasan: