Followers

Sabtu, 16 Ogos 2014

CERITA RAYA 2014

Assalam dan selamat Hari Raya Aidilfitri ......

Amboi....lama betul bersawang blog aku ni...    almaklum le...bz  .... takde la   bukan bz sangat pun cuma kesempatan nak bukak blog tu takde  tapi aku aktif kat fb...

Ok lah kali ni baru berkesempatan nak citer pasal raya 2014 ..Agak frust sebab tak dapat cuti lelama kat kg. aku cuti drpd 4 hari sebelum raya sampai raya ke 2 je...tp raya ke 3 tu aku pulun EL hahaaha...

4 hari sebelum raya tu aku dah gerak balik ke kelantan , kg belah asben...memandangkan raya kami akan beraya di ganu sebab belah asben cuma tinggal adik beradik je , maka dengan redha nya kami balik ke kelantan dulu untuk berpuasa disana...suasana bepuasa disana memang meriah...lebih-lebih lagi kalo ke bazar ramadhan kat sana , memang gila dan rambang mata dibuat nya....macam-macam makanan yang ada da yang penting murah sangat-sangat...Rugi betul tak snap gambar  ..nak wat camne   blk kg je , hp memang aku simpan je dalam beg...

 Sehari sbelum raya baru kami gerak ke ganu...sempat lah berbuka puasa dengan ma dan abah... Persiapan untuk raya ala kadar je..memandangkan 2 adik aku yang dah kawin hanya akan balik raya ke dua, maka tinggal aku dengan 2 adik lelaki je la yang tolong siapkan apa yang patut...adeh...letih nya nak citer...dah la..tengok gambar je



Jangan marah   ....kami ada throwback jugak......
19 tahun tuuuuu




Ni gambar 1st day raya kami...tema pink...baju beli jew

My lovely Abah N Mama


Family besar kami...

Atuk N Tok Ma dngan cucu-cucu derang

Selfieeeee!!!!


My Family

Satu-satunya adik perempuan aku...

Adik aku yang ke 3 

selfie lagi

peaceeee

sorang lagi xde ni tengah mandi..


Tu je cite raya aku...


love *Tinie*

Tiada ulasan: